Attualità

page_banner
f603918fa0ec08fa51ae022602dc8c6554fbdabb

Sempre chì i R + G + B trè culori si scontranu prupurziunale, più di decine di milioni di culori ponu esse generati. Perchè neru? U neru pò esse pruduttu quandu u raportu à RGB hè uguale, ma ci vole trè inchiostri per pruduce un culore, ciò chì ùn hè micca fattibile da un puntu di vista ecunomicu. In fattu, u neru hè adupratu assai in u prucessu di cuncepimentu, chì hè in realtà perchè a stampa à quattru culori hè aduprata. Ci hè un puntu di più: quandu u neru pruduttu da RGB hè paragunatu cù u neru direttamente mischiatu à l'inchiostru, u primu hà u sensu di vanu, mentre chì u secondu si sente più pesante.

1. Cù u principiu di quattru culori, hè assai più faciule per tutti di accettà. Hè equivalente à quattru filmi durante a produzzione, è hè ancu equivalente à i quattru canali di cianu, magenta, giallu è neru (C, M, Y, K) in i canali in PHOTOSHOP. A mudificazione di u canali quandu trattemu l'imagine hè in realtà un cambiamentu di u filmu.

2. Maglie, punti è anguli, rete piatte è rete appesi. Maglia: per pollice quadratu, u numeru di punti posti, 175 maglia per materiale stampatu cumunu, è maglia 60 à 100 maglia per ghjurnale, secondu a qualità di a carta. A stampa speciale hà maglie speciali, secondu a struttura.

1. U furmatu è a precisione di u ritrattu

A stampa offset moderna utilizza a stampa offset (sovrastampa à quattru culori), vale à dì, a stampa in culore hè divisa in quattru culori: ciancu (C), produttu (M), giallu (Y), neru (B) film à quattru punti, è dopu stampà A piastra PS hè stampata quattru volte da una stampa offset, è po hè un pruduttu stampatu à culore.

e850352ac65c103839670abfe723221bb07e8969

E stampa di stampa sò sfarenti di l'urdinarii display di urdinatore. I ritratti devenu esse in modu CMYK invece di modu RGB o altri modi. Quandu esce, u ritrattu hè cunvertitu in punti, chì hè a precisione: dpi. A precisione minima teorica di e maghjine per a stampa deve ghjunghje à 300 dpi / pixel / pollice, è e maghjine squisite chì si vedenu spessu nantu à l'urdinatore si sentenu di solitu belle nant'à u monitor. In fattu, a maiò parte di elle sò ritratti di modu RGB 72dpi, è a maiò parte di elle ùn ponu micca esse aduprate per a stampa. E fiure aduprate ùn devenu micca esse mustrate cum'è standard. Ùn pensate micca chì e fiure ponu esse aduprate per a stampa perchè sò squisiti attraversu acdsee o altru software, è sò squisiti dopu l'ingrandimentu. Devenu esse aperti in photoshop, è a dimensione di l'imagine hè aduprata per cunfirmà l'autenticità. Precisione. Per esempiu: una maghjina cù una risoluzione di 600 * 600 dpi / pixel / pollice, allora a so dimensione attuale pò esse ingrandata à più di radduppiata è aduprata senza alcun prublema. Se a risoluzione hè 300 * 300 dpi, allora pò esse ridutta solu o a dimensione originale ùn pò micca esse ingrandita. Se a risoluzione di l'immagine hè 72 * 72 dpi / pixel / pollice, allora a so dimensione deve esse ridotta (a precisione dpi sarà relativamente più grande), finu à chì a risoluzione diventi 300 * 300 dpi, pò esse aduprata. (Quandu si usa sta funzione, fate l'elementu "Rifinisce Pixel" in l'opzione di dimensione di l'imagine in Photoshop à nimu.)
Formati cumuni di maghjine sò: TIF, JPG, PCD, PSD, PCX, EPS, GIF, BMP, ecc. Quandu si scrive, culore TIF, bitmap in biancu è biancu, vettore EPS o JPG

2. U culore di u ritrattu

In quantu à alcuni termini prufessiunali cum'è sovrastampa, sovrastampa, scavatura, è culore spot in stampa, pudete riferisce à alcuni basi di stampa cunnessi. Eccu solu qualchì sensu cumunu chì deve esse pagatu attenzione.

1, scava fora

Ci hè una linea di caratteri turchini appughjati nantu à a piastra di fondu gialla, dunque nantu à a piastra gialla di u filmu, a pusizione di i caratteri turchini deve esse viota. U cuntrariu hè ancu veru per a versione turchina, altrimente a cosa turchina serà stampata direttamente nantu à u giallu, u culore cambierà, è u caratteru turchinu uriginale diventerà verde.

2. Surimpressione

Ci hè una linea di caratteri neri pressati nantu à una certa piastra rossa, allora a pusizione di i caratteri neri nantu à a piastra rossa di u filmu ùn deve micca esse scavata. Perchè u neru pò tene pressu qualsiasi culore, se u cuntenutu neru hè scavatu, soprattuttu qualchì testu chjucu, un picculu errore in a stampa farà chì u bordu biancu sia espostu, è u cuntrastu neru è biancu hè grande, ciò chì hè faciule da vede.

3. Quatru culore neru

Questu hè ancu un prublema più cumuni. Prima di trasmette, duvete verificà se u testu neru in u fugliale di publicazione, in particulare a piccula stampa, hè solu nantu à a piastra nera, è ùn deve micca apparisce nantu à l'altri piatti à trè culori. S'ellu apparisce, a qualità di u pruduttu stampatu serà scontata. Quandu i grafichi RGB sò cunvertiti in grafichi CMYK, u testu neru diventerà sicuramente neru à quattru culori. A menu chì ùn sia specificatu altrimente, deve esse trattatu prima chì u film possa esse trasmessu.

4. A stampa hè in modu RGB

Quandu esce stampe in modu RGB, u sistema RIP generalmente li converte automaticamente in modu CMYK per a pruduzzione. Tuttavia, a qualità di u culore serà assai ridutta, è u pruduttu stampatu averà un culore chjaru, micca luminosu, è l'effettu hè assai pessimu. U ritrattu hè megliu cunvertitu in modu CMYK in photoshop. Se si tratta di un manoscrittu scannatu, deve passà per u prucessu di correzione di u culore prima chì l'immagine pò esse aduprata.


Tempu di posta: Jul-01-2021